eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieI jak tu zaufac fachowcom;) › Re: I jak tu zaufac fachowcom;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: I jak tu zaufac fachowcom;)
    Date: Sat, 12 Oct 2013 14:21:47 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 49
    Message-ID: <l3bess$i97$1@node1.news.atman.pl>
    References: <9...@g...com>
    <5257b872$0$14833$65785112@news.neostrada.pl>
    <l38h0p$6gg$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.199.240.26
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1381580508 18727 213.199.240.26 (12 Oct 2013 12:21:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Oct 2013 12:21:48 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <l38h0p$6gg$1@usenet.news.interia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3505.912
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3505.912
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:476054
    [ ukryj nagłówki ]

    >Dobre.
    >Nawiasem mowiac kawal sq..la z tego kolesia. Profesjonalizm jak nie wiem
    >co.
    >Ale to pewnie jest jak z komputerowcami. Narobic sie nie narobi, ale
    >sprzeda swoja wiedze, co wcale nie tlumaczy serwisanta.

    Prawda jest taka że gościu powinien ustawić termostat na 5 , pokazać jak się
    ustawia , skasować 50-100zł (za dojazd + usługę) i powinni się rozstać ...
    A to co zrobił oznacza że gościu to nie specjalista ani fachowiec a zwkły
    oszust i cwaniaczek ...
    Tacy właśnie psują renomę i opinie o fachowcach ...

    Co do "komputerowców" ...

    Sam zajmuje się informatyką od kilkudziesięciu lat. Od kilkunastu lat
    zajmuję się obsługą wielkiej korporacji , gdzie są dane "strategiczne" i
    mnóstwo sprzętu za olbrzymie pieniądze ...
    Mi tak jak wielu moim znajomym płaci się za wiedzę i doświadczenie ...
    Tym właśnie różni się amator od fachowca że potrafi szybko zdiagnozować
    usterkę , problem i szybko go naprawić ...
    A czas to pieniądz ...

    To że informatycy i ich wiedza jest traktowane po "macoszemu" i przyjęło się
    że jeśli wnuczek potrafi zainstlowac Windows lub złożyć komputer to jest już
    informatykiem , co jest bzdurą ...

    Ja ciągle się szkolę i poznaję nowe rzeczy , niestety to zawód który wymaga
    ciągłego dokształcania aby nie "wypaść" z obiegu ...

    Usług ludziom nie świadczę bo szkoda mi nerwów. Zawsze było to samo -
    przecież pan tylko coś tam kliknął , coś tam wpisał , coś tam zmienił i za
    to aż 50 zł ?
    Szkoda nerwów i czasu. Co z tego że uratowałem człowiekowi wszystkie jego
    dane i firmy z kilku lat ale przecież chciałem skasować go aż 50 zł , to że
    uratowałem mu dane za kilkadziesiąt tysięcy to nie ważne ...

    Czasami też potrafię powiedzieć "nie wiem" , nie potrafię i uważam to także
    za oznakę profesjonalizmu. Czasami lepiej powiedzieć że się nie potrafi lub
    nie zna niż bezsensownie narażać na bezsensowne koszty klienta ...
    Najgorsze są jak taki "fachowiec" nie potrafi naprawić lub ie wie co
    uszkodzone i zaczyna bajeczki opowiadać i kończy się to bezsensowanymi
    wydatkami ...

    Jakoś jak ktoś idzie do lekarza na "wizytę" to mimo że wizyta często trwa
    5-10 minut i czesto płaci się 100-300 zł to klient bez mrugnięcia oka płaci
    , mimo że wychodzi to że za godzinę lekarz sobie bierze no właśnie ile ?



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1