  • Data: 2017-12-29 16:38:58
    Temat: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 grudnia 2017 16:27:52 UTC+1 użytkownik brunet.wp napisał:

    > Słaba ta Twoja matematyka :)

    Dawaj gdzie zrobiłem błąd?

    > Podaj zużycia w podziale na strefy :) Obliczę Ci
    > dokładnie ile byś płacił mając G11.

    A co ma zużycie w podziele na strefy do G11
    Przecież czy w nocnej zużyję 200kWh a w dziennej 100kWh czy tam np w innym miesiacu w
    nocnej 1kwh a w dziennej 299kwh to ciągle jest to 300kWh łącznie w miesiącu
    W G11 nie ma podziału na strefy- w g11 1kWh wychodziła mnie od 0,65zł do nawet blisko
    0,70zł

    > Jeśli masz oszczędność rzędu 50-60zł to
    > przypuszczam, że zużycie w strefie nocnej masz
    > dużo wyższe niż w dziennej.

    A czy to tak dziwi skoro w G12W w grudniu mam 478godz tańszej taryfy i 266godz
    droższej?
    W styczniu to będzie 436godz w taniej i 308godz w droższej