  • Data: 2017-12-29 17:06:41
    Temat: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:05996a17-5f1d-40e3-8794-a0030ac76d3f@go
    oglegroups.com...
    >> Słaba ta Twoja matematyka :)
    > Dawaj gdzie zrobiłem błąd?

    Już pisałem, porównujesz dwa różne miesiące, a
    powinieneś ten sam. Druga sprawa, to opłaty stałe.
    Wliczasz je do średniej ceny?

    > A co ma zużycie w podziele na strefy do G11
    > Przecież czy w nocnej zużyję 200kWh a w dziennej
    > 100kWh czy tam np w innym miesiacu w nocnej 1kwh
    > a w dziennej 299kwh to ciągle jest to 300kWh
    > łącznie w miesiącu
    > W G11 nie ma podziału na strefy- w g11 1kWh
    > wychodziła mnie od 0,65zł do nawet blisko 0,70zł

    Potrzebuję zużycia w strefach abym mógł policzyć
    DOKŁADNĄ różnicę między fakturą obliczoną w G11 a
    G12w :)

    >A czy to tak dziwi skoro w G12W w grudniu mam
    >478godz tańszej taryfy i 266godz droższej?
    >W styczniu to będzie 436godz w taniej i 308godz w
    >droższej

    W strefie, nie taryfie jeśli już. Czymś innym jest
    taryfa, innym grupa taryfowa a jeszcze innym
    strefa czasowa. To są trzy, całkowicie inne
    pojęcia.

    Liczba godzin faktycznie rozkłada się korzystnie,
    ale czy przełoży się to przynajmniej
    proporcjonalnie na zużycie w strefach? Być może,
    bo jednak te weekendy dużo wnoszą, a wtedy jest
    raczej komplet ludzi w domu i komputery,
    telewizory, oświetlenie pewnie dość mocno zużywają
    prądu.