  • Data: 2018-01-01 13:32:32
    Temat: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-29 o 16:47, brunet.wp pisze:
    > Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    te/gdzie-rozliczyc

    > Opłata abonamentowa to jest koszt odczytu licznika. Spróbuj zaproponować
    > im, że za 1,30zł netto będą sami co miesiąc odczytywać Twój licznik :)
    > Już widzę, jak się zgodzą :)

    W tauronie jak sam podajesz licznik to jest drożej niż z ich odczytów,
    ja mam
    okres 6mies do odczytów a faktury mam co miesiąc z prognozowaną ceną.
    W takim systemie abonament wynosi 80gr+vat, jeszcze taniej jest 12mies
    ale to
    już za długi okres. Do tego masz opłatę za licznik która dla G11 to
    3,95+vat a dla G12w to 7+vat zł, opłata przejściowa jak bierzesz więcej
    niż 1200kwh u mnie to 6,5zł +vat
    i jeszcze oze.
    --
    Pozdr