  • Data: 2009-02-06 23:19:39
    Temat: Re: Ile ciepła przenika do sąsiada nade mną?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gmi0b6$eas$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ale to i tak obciazy pierwotny sufit - ten ruszt przeciez jest do niego
    > podwieszony. Na pewno sam styropian bedzie lzejszy.

    Niby tak, ale w malych pomieszczeniach mozna zrezygnowac z podwieszania w
    ogole, bo konstrukcja trzyma sie scian, a w wiekszych wieszaki mozna
    przymocowac do belek stropowych, bez ryzyka oberwania trzciny i tynku. Tak
    mi sie przy najmniej wydaje. W kazdym razie znalezc taka belke tez proste
    nie bedzie, ale zawsze to jakies wyjscie nad ktorym mozna sie zastanowic.

    Pozdro.. TK