    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
    Date: Wed, 16 Jan 2013 10:40:16 +0100

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > potem powinien zobaczyć jak przeładowane jest życie rodziców któzy muszą
    > "zapierdalać" żeby utrzymac dom i dzieci.

    Co to jest przeładowane życie?

    Pracuję więcej niż 40 godzin tygodniowo. Sam zbudowałem i wykańczam swój
    dom. W trakcie budowy i tak codziennie spędzałem aktywnie z dziećmi około 2
    godzin. (aktywnie, a nie tylko przebywając w tym samym pokoju). Nie uważam
    mojego życia za przeładowane skoro zostaje mi jeszcze dość czasu na kilka
    filmów i książek miesięcznie oraz liczne spotkania ze znajomymi.

    > Staram sie poświęcać czas mojemu dziecku ale często po prostu normalnie po
    > ludzku nie mam już siły.

    To potraktuj to jako odpoczynek, a nie obowiązek :-) Dobra żartowałem -
    rozumiem. Zawsze w takich chwilach przypomina mi się wypowiedź Exupery 'ego
    (tego od "Małego Księcia" i "Ziemi Planety Ludzi"), że na pustyni zawsze
    robi się tylko jeden krok. Czasem perspektywa godzinnej zabawy z dzieckiem
    po ciężkim dniu mnie przeraża, ale zawsze mam dość siły na 5 minut zabawy, a
    po tych 5 minutach okazuje się, że starczy mi sił na kolejne 5 minut i tak
    dalej. Tak samo jest w górach z ciężkim plecakiem po kilku kilometrach
    wydaje się, że już się nie ma sił, a później jakoś się idzie kilometr za
    kilometrem i na koniec okazuje się że sił było znacznie więcej niż nam się
    wydawało. Ważne by się nie zniechęcać.

    Pozdrawiam
    Ergie