  • Data: 2013-01-17 12:25:02
    Temat: Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-01-2013 o 11:58:31 Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > Czyli wydajesz 2k pln / sezon - a jaki dom ogrzewasz ?
    >
    > Bo ja mam chate 350m2, ogrzewam 150m2 podlog (w pozostalej czesci sa
    > temperatury 17-18stC - wiecej tam poki co nie potrzebuje) i kosztuje
    > mnie to 2,2k pln - a leze bykiem i kompletnie nic nie robie przy tym
    > (pompa ciepla). Tylko sobie na strone wchodze co jakis czas i wykresiki
    > + zuzycie sprawdzam :)
    > pozdr.

    Daj znać po sezonie w którym utrzymasz w CAŁYM domu od 6-23 23st - wtedy
    porównamy koszty. Jeden stopień różnicy to spory wydatek, dwa stopnie w
    mroźną zimę to pewnie ze 20-30% więcej.
    Dom ma 180m2 (250m2 podłóg). W tej cenie jest też CWU. Nie twierdzę, że
    mam "lekko" - ale tanio.
    Na razie mi to odpowiada.

    TG