  • Data: 2015-10-21 09:23:10
    Temat: Re: Ile kolektorow slonecznych mam miec
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 października 2015 07:55:47 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Jedna z fotek dachu mojego szwagra.
    > Połowa sierpnia 2010 roku- 15 minutowe gradobicie, grad wielkości piłeczek
    pingpongowych
    > http://zapodaj.net/6ecabf6fe8d38.jpg.html

    grad jest zjawiskiem baaaaardzo lokalnym - jasne ze sie zdarza tyle, ze nie opłaca
    sie konstruowac budynków czy samochodow tak by go bez szkody przetrzymały.
    Czy przykład z dachem to dowód ze blacha na dachu i plastikowe rynny to zło?
    Wracajac do tematu - solar nie musi wytrzymac duzego gradu, pozaru i trzesienia
    ziemi.
    Zawsze sie wyważa ryzyko i koszty. A od ryzyka sa ubezpieczenia.

    b.