  • Data: 2013-12-14 21:39:58
    Temat: Re: Ile kosztują i gdzie spzredają skladniki do pianki
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapodaj rysunek czy coś.żeby nie kombinować.

    Nie ma co kombinować.
    Ruła 50mm powiedzmy metrowa, 20cm od końca (od strony podłączenia do
    worka z granulkami) wiercisz otwór i wprowadzasz powiedzmy fi8mm na
    głębokość 10-15cm.
    Jak dobrze dmuchniesz w te fi8mm, to 50-ka zassie Ci dużo powietrza i
    poderwie granulki. Przy okazji wylot będzie nimi zasypywał wszystkie
    szczeliny jakie znajdzie.
    Dobrze jest, gdy giętki wąż pomiędzy Twoją rurą a workiem też ma podobny
    przekrój i nie jest bardzo długi.
    U mnie tak to wyglądało, podłączenie wężem powiedzmy 5-cio metrowym.
    Żarło te granulki jak głupie. Nie wiem ile worków poszło - nie
    zasypywałem osobiście, ale 40m2 pomieszczenie zrobiliśmy w godzinę.

    _____
    ----> / ____ ----->
    / /
    | |

    Mam nadzieję że się nie rozpi... ASCIART mi nigdy nie wychodziło :(

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. worek z granulkami nie może całkowicie zatkać wlotu - musi być
    przepływ powietrza, wsadź rurę ssacą do worka - w granulki, ale nie
    uszczelniaj z workiem.