  • Data: 2012-01-26 11:08:26
    Temat: Re: Ile kosztuje docieplenie?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Filip" napisał w wiadomości grup

    >Ok, widzę że lubisz łapać za słówka. Wspólnota pisząc miałem na myśli
    >administracja.

    Ale wspólnota a administracja to całkiem coś innego

    > Czyli zarządca budynku, który został wybrany przez wspólnotę. Lepiej?

    Teraz wiemy przynajmniej o co chodzi.

    > Macie fundusz remontowy i z tego funduszu płacicie, jak nie ma na nim
    > wystarczającej kasy to się zrzucacie lub dobieracie jako wspólnota kredyt.

    >Dokładnie. Natomiast co musimy zrobić aby mogła wejść nasza firma, a nie
    >wybrana przez administratora?

    Ale co ma administrator do wyboru firmy?
    Przecież firmę wybierają mieszkańcy/zarząd wspólnoty
    Administrator może ew ogłosić, przetarg, przygotowac umowy, pomóc w
    załatwieniu kredytu ale nic nie zrobi bez zgiody mieszkańców a konkretnie
    zarządu

    >Oprócz pozwolenia od konserwatora zabytków i pozwolenia administracji jest
    >ktoś jeszcze potrzebny? Kierownik budowy też już jest. Po prostu nie chcemy
    >aby były jakiekolwiek problemy prawne.

    -- Pozdrawiam

    Kris