  • Data: 2009-11-02 09:44:43
    Temat: Re: Ile metrĂłw gazu zuĹźywacie na dobe ?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hcm9at$188$1@news.onet.pl...

    > Tu akurat na razie problemów nie ma. Rozpalam raz w tygodniu w soboty- Bo
    > wcześniej musze wygasić kovcioł aby wyczyścic go
    > A tak pali sie ciagle. 4 razy na dobe dołożyć trzeba i tyle. Żona w domu
    > prawie cały czas tez jest

    Znaczy zona doklada, czy kociol pali sie od rana sam do popoludnia? U siebie
    jak wloze drzewa do pelna, to po godzinie musze podkladac.

    > Zawsze to jakiś kłopot ale pare tysięcy rocznie zostaje w kieszeni

    Nawet nie mam miejsca na opal. Poki nie bedzie drewutni to nie ma o czym
    gadac. W razie czego doloze drugi kociol, mam u tescia za darmo.

    > Podłączą. Już sami mi i sąsiadowi proponowali. Widocznie zależy im na
    > nowych klientach. W sumie nic dziwnego- nowy klient = kasa.

    Co kraj to obyczaj. U nas monopol ma sie dobrze.

    Slyszalem juz o tym ze 2 lata temu.

    Pozdro.. TK