  • Data: 2009-11-02 09:38:36
    Temat: Re: Ile metrĂłw gazu zuĹźywacie na dobe ?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hcm6pj$skq$1@news.interia.pl...

    > Jak Ci nie zalezy na komforcie, tzn. masz czas na rozpalanie i mozesz byc
    > w miare wczesnie w domu po poludniu to jest to pewnie

    Tu akurat na razie problemów nie ma. Rozpalam raz w tygodniu w soboty- Bo
    wcześniej musze wygasić kovcioł aby wyczyścic go
    A tak pali sie ciagle. 4 razy na dobe dołożyć trzeba i tyle. Żona w domu
    prawie cały czas tez jest
    Zawsze to jakiś kłopot ale pare tysięcy rocznie zostaje w kieszeni

    > Jak nie masz skrzynkii na dzialce to nie wiem czy zawsze zdazysz. W
    > "mojej" gazowni robione obecnie przylacza gazowane beda chyba za dwa lata
    > czy jakos tak (az niemozliwe). Ponoc maja jakies limity wyrobione. :-)
    > Kurcze, zeby miec taka gazownie... :-)

    Podłączą. Już sami mi i sąsiadowi proponowali. Widocznie zależy im na nowych
    klientach. W sumie nic dziwnego- nowy klient = kasa.
    Na razie się nie spiesze może będe ten dom sprzedawał i budował kolejny...
    Już takie myśli mi od dawna po głowie chodzą i działki intensywnie z żoną
    szukamy.
    A do samej kuchnki gazowej to przyłacza robic nie warto. W sobotę butle z
    gazem kupowałem- staniały z 45 do 41 zł. Starczy nam tak butla na 6 tygodni
    do gotowania.
    A zresztą indukcje tanieją też a odpowiedni kabel mam do kuchni dociągniety

    Ps.
    Kumpel grzeje owsem. Znaczy kocioł w którym spalasz owies. Nie widziałem
    osobiście jak to u niego wygląda ale twierdzi ze tonę owsu za 200zł od
    rolników jesienia kupował. kocioł z jakims sporym zasobnikiem i tyle. Z
    ciekawości podjadę do niego to obejrzeć w wolnej chwili