  • Data: 2009-11-03 10:21:20
    Temat: Re: Ile metrĂłw gazu zuĹźywacie na dobe ?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:hcoqo3$l5u$1@aioe.org...
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I powiedz jeszcze, że za darmo ?
    > Gdzie indziej ludzie czekają i nie mogą się doprosić ...

    Ha Ha właśnie za darmo. Teren ten należał wczesniej do jednej osoby.
    Człowiek ten podzielił to na mniejsze działki budowlane, wydzielil drogi itp
    i działki posprzedawał.
    Gazownicy sami zaproponowali że jak jednocześnie o gaz wystąpią wszyscy
    własciciele(4)to sieć zrobią za darmo. No wiec wystąpiliśmy, sieć zrobili a
    teraz my w sumie nei spieszymy sie z przyłączami. Ja nie chce na razie
    sąsiad też a dwie pozostałe dzialki jeszcze niezabudowane i szybko nie
    będą;))
    A w zeszłym roku jeszcze skasowaliśmy gazownie za zgode na poprowadenie w
    naszej drodze dalszej części sieci(do innych działek)

    Kris