    From: "Darek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile może wynieść podzielenie pokoju?
    Date: Fri, 27 Feb 2009 08:33:56 -0000

    > Znajdziesz kogoś kto wykona takie krótkie zlecenie za 300 zł? Szczerze
    > wątpię. Jeśli jednak - to daj mi na niego namiary :)) Siła robocza jest
    > teraz dużo tańsza niż pół roku temu czy rok temu ale dotyczy to tylko
    > niewykwalifikowanych pracowników - przynieś, podaj, wypakuj towar, rozkuj
    > tu w tym miejscu gdzie narysowane, posprzątaj, itd. Fachowcy nadal biorą
    > dużo. Do tego trzeba doliczyć jakiś zysk, dać gwarancję, itd. Wiem,
    > utopia,
    > nie? :)

    Ale sam przyznasz, ze cena robocizny jaką podałeś za takie zlecenie nie jest
    niska....
    No 200zł to może troszeczkę zaniżone, ale ponad 1k IMHO stanowczo zawyżone,
    np. 100zł za wstawienie drzwi - sam wstawiałem i wiem ile z tym roboty.
    Jestem
    amatorem i mnie zajelo to niespełna 1h z podocinianiem rozporek,
    wypoziomowaniem
    i opiankowaniem. Fachowcowi zajmie to pewnei z 30min.
    Moim zdaniem 500zł to rozsadna cena za całość,

    Pzdr
    Darek