  • Data: 2009-02-28 09:28:26
    Temat: Re: Ile może wynieść podzielenie pokoju?
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiem, do budowlanki nie potrzeba jakiejs wielkiej szkoły, niejednokrotnie
    > fachowcy - tak, tak prawdziwi fachowcy... - nie mają żadnej szkoły tylko
    > podstawówkę, ale uczyć się trzeba pod kimś i to rok nie wystarczy... także
    > życzę powodzenia w walce z drogimi i mającymi za wysokie mniemanie o sobie
    > budowlańcami :)

    Pewnie masz racje. Ale tu nie chodzi o to za ile Scream kupi wkrety i
    ile placic pracownikowi, tylko o to, ze np. godzinowo potrzebuje na
    zrobienie takiej w sumie prostej roboty co najmniej 2x tyle czasu co
    sprawna ekipa, stad sie bierze cena. Z drugiej strony naprawde za
    200-300zl zrobi ci to jakas "zlota raczka", oczywiscie dlatego, ze bez
    podatkow, ZUSow itd.
    Inna sprawa, ze jesli ktos zarabia na godzine porownywalnie do tego co
    zyczy sobie wykonawca, albo ma czas to sobie taka robote sam zrobi. Wiec
    oczekiwania wykonawcy tez musza byc adjustowane do tego.
    Inna sprawa, ze np. wlicza cala dniowke na malowanie i gruntowanie bo
    trzeba czekac az przeschnie. Sprawny pracodawca by np. wyslal w
    miedzyczasie takiego pracownika z innym klientem na zakupy, albo, zeby
    sie rozejrzec, pomierzyc zrobic liste rzeczy na nastepna robote.
    Natomiast jesli z 8-godzinnej dniowki pracownik (Scream proponuje dwoch)
    przez 7 godzin efektywnie nic nie robi to ja sie nie dziwie, ze koszty
    pracy sa tak olbrzymie.