  • Data: 2009-02-28 19:14:38
    Temat: Re: Ile może wynieść podzielenie pokoju?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:epvfi7e7gakf.1dqabxcr8ye2w.dlg@40tude.net...

    > Zapomniales jeszcze o komórce i laptopie :))

    No co Ty? To podstawowe wyposazenie kazdego glazurniko-malarza, nie rob
    sobie jaj.:-)
    Jak taki malarz bez wizualizacji w dzisiejszych czasach ma np. pomalowac
    sciany, albo sufit u wymagajacych klientow w stolycy? Jak ocieplacz moze
    wykonac prawidlowo ocieplenie bez termowizji? Dzisiejszemu fachowcowi z
    komorko mozna sms'em przeslac skan paragonu fiskalnego za peknieta jedna
    plytke dekoru. Ja bez tego nie wyobrazam sobie w ogole nowoczesnego
    budowania. :-|

    Pozdro.. TK