  • Data: 2009-03-01 08:16:56
    Temat: Re: Ile może wynieść podzielenie pokoju?
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko dziwi mnie oburzenie jak sie napisze, ze pan Kaziu zrobi to za 200zl
    > i bedzie szczesliwy. Zaraz sie odzyweaja glosy, ze bedzie to fuszerka i
    > ogolnie be, natomiast podobny pan Kaziu zatrudniony przez firme, dostajacy
    > na reke tyle samo albo i mniej nagle dostaje ochoty do pracy i robienia
    > porzadnie..

    Tak.. jest to jakiś argument... ale ja znając pracowników normalnie
    pracujących w firmach budowlanych - wiem, że potrafią się cenić... i nie
    zrobią tego za 200 zł, ani za połowę... wiedzą ile szef za dana robotę robi
    (w końcu mają uszy i nie są półgłowkami...) i zejda z 20 - 30 % - więcej
    nie.. po prostu fachowcy się cenią i MAJĄ PRACĘ !! w firmach w których
    codziennie pracują - a taką ściankę może fakt - kilkanaście rg i skończone -
    tylko że on robiąc to po godzinach będzie to kleił tydzień czasu do
    wieczora... i wątpie by ktoś zarywał nocki przez tydzień czasu za 200 zł.

    Pzdr.
    Marcin W.

    P.S.
    Gdybym siedział na bezrobociu to pewnie zrobiłbym to za 300 zł - ale to
    tylko dlatego żeby mieć co do garnka włożyć, a po 2 i tak bym nie miał co
    robić ;)