  • Data: 2009-03-01 21:04:37
    Temat: Re: Ile może wynieść podzielenie pokoju?
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Adi7" <a...@g...com> wrote in message
    news:go6v3n$joh$1@news.dialog.net.pl...

    > Jak za tyle robisz to zatrudniam cię od jutra :)

    A ile byś chciał za taką pracę? Jak dla mnie cena jest fair ani za dużo ani
    za mało. Wszystko co powyżej to przepłacanie.
    Wiesz jak ty zatrudniasz ludzi i oni muszą zarobić na siebie i na siebie to
    nie dziwota. Ja unikam takich wykonawców gdzie jest szef, który tylko
    odbiera telefony i zbiera pieniądze, bo z punktu widzenia inwestora to
    jeszcze gorszy układ. Szef się nie pokazuje, nie nadzoruje a tylko chce
    pieniądze. Natomiast ci ludzie pod nim muszą za niego wykonywać czarną
    robotę. To takie niewolnictwo 21 wieku :-)
    Do usług budowlanych nie potrzeba szefa - wystarczą sami wykonawcy, którzy
    są szefami dla samych siebie.