  • Data: 2013-05-22 11:07:21
    Temat: Re: Ile styropianu ?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:519c89ba$0$26697$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dyfuzja pary wodnej to jest proces jej przenikania poprzez przegrody.

    Oczywiście nie odbywa się ona tylko i wyłącznie poprzez przegrody, ale
    także i w powietrzu, ale w odniesieniu do ścian w tym przypadku chodzi
    własnie o przenikanie poprzez przegrody.

    > Maniek choć Ty nie rób z siebie idioty tak jak Budyń i wskaż, w którym
    > miejscu pomyliłem dyfuzję pary z ruchami powietrza, które jest
    > wtłaczane w ścianę, to co zarzuca mi Budyń?

    To co dotyczy wnikania powietrza na skutek zmian ciśnienia to inna
    sprawa niż dyfuzja pary w ścianach.
    Te dwie sprawy rozgraniczamy, ale jedna i druga może prowadzić do
    zawilgacania ścian.