  • Data: 2011-04-26 19:29:12
    Temat: Re: Ile trwa malowanie bloku ?
    Od: Dżejm <n...@n...email.here.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Choćby nawet to i tak nie mają rozumu. Bo za samo wypożyczenie rusztowań
    > na czas przestoju zarobili by pewnie więcej niż spółdzielnia winna jest za
    > malowanie.

    Prace trwają. Rano rozkładają na dole wiadra, potem chodzą sobie po tym
    rusztowaniu. Chyba trzech gości. Nie mam czasu / cierpliwości ich dłużej
    oglądać bo rano zawsze się do pracy spieszę, więc naprawdę nie mam pojęcia
    co można przez tyle czasu robić. Dlatego pytam :). Ja się nie znam. Może
    tyle miesięcy to tu (Wrocław) standard ?

    pozdro