eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle wam wychodzi rocznie na ogrzewanie calego domu ekogroszkiem › Re: Ile wam wychodzi rocznie na ogrzewanie calego domu ekogroszkiem
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile wam wychodzi rocznie na ogrzewanie calego domu ekogroszkiem
    Date: Sun, 09 Mar 2014 13:21:34 +0100

    On 2014-03-08 17:35, mareckiii wrote:
    > Czyli rocznie ile mu wychodzi bo mnie też to ciekawi. Nie tylko sezon,
    > chyba ze liczysz sezon 6 m, to wszystko razy 2 czyli 6 ton - tj 4800 zł
    > tak ?

    Dodatkowo spalę jeszcze tonę na grzanie wody do nastepnego sezonu.

    Sezon liczę gdzies od października do końca marca.

    Zakładam wobec tego że jesli zima juz nie przyjdzie, to od października
    zeszłego roku do października tego roku spalę 4t ekogroszku. Jak była
    cięzka zima to spaliłem 5t + >1 metr drzewa (dokładnie ile drewna ciężko
    policzyć).