  • Data: 2012-06-06 00:09:32
    Temat: Re: Ile za polozenie Woodentica na Slasku?
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "tynkiozdobne.pl " <t...@g...pl> wrote in message
    news:jqltfu$60$1@inews.gazeta.pl...

    > przedmiotów, nacisk stały i wspomniane zmiany temperatur. Odspojenie
    > płytki
    > spowodowane minimalną warstwą kleju to przykra rzecz w już użytkowanym
    > domu.
    > Kupa zamieszania, brudu i niemało czasu na naprawę. Warto ryzykować?
    > Samorobi
    > może tak, wykonawca raczej takiego błędu nie zrobi.

    A ja nie spotkałem wykonawcy, który w ogóle umie układać kafle i trzyma się
    zasad pracy :-) A miałem ich kilku i pogoniłem kolejno :-)
    Każdy sie obrażał jak ppilnowałem czy wymiesza klej 5-10 minut po
    zarobieniu. Bo gnoje nie mieszali. Folię w płynie kładli na mokre, a pyłu na
    kaflach nie czyścili. Dużo by mówić ogólnie :-)