  • Data: 2012-06-06 06:56:43
    Temat: Re: Ile za polozenie Woodentica na Slasku?
    Od: "tynkiozdobne.pl " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki <l...@l...net> napisał(a):

    > A ja nie spotkałem wykonawcy, który w ogóle umie układać kafle i trzyma się
    > zasad pracy :-) A miałem ich kilku i pogoniłem kolejno :-)
    > Każdy sie obrażał jak ppilnowałem czy wymiesza klej 5-10 minut po
    > zarobieniu. Bo gnoje nie mieszali. Folię w płynie kładli na mokre, a pyłu
    na
    > kaflach nie czyścili. Dużo by mówić ogólnie :-)

    Kiki, ja śledzę Twoje perypetie budowlane od na prawdę dawna. I przyznam, że
    nie mogę rozszyfrować Twojego fenomenu braku zależności między ilością
    posiadanej kasy, ilością rozumu w Twojej głowie, szczęścia, a ilością
    partaczy na których trafiałeś. Bo kasy raczej Ci nie brakowało na budowę,
    rozum raczej miałeś i brałeś ludzi poleconych przez kogoś, np. architekta,
    ale szczęścia brakowało albo im, albo Tobie. A wystarczyło wg mnie pogadać ze
    zwykłym sprzedawcą w sklepie z kaflami. To oni zazwyczaj organizują z
    producentami chemii szkolenia, ba! nawet mistrzostwa glazurnicze. I wiedzą
    kto na danym terenie jest dobry, lepszy i najlepszy. Ty chyba ogłoszenia
    kleiłeś na słupie? Bo inaczej tego wytłumaczyć nie jestem wstanie.
    Tyle że opisane przez Ciebie sytuacje są zazwyczaj opisane na opakowaniach
    produktów jako nieprawidłowe lub wynika to z tekstu. Może niepiśmiennych
    brałeś? ;)