eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? › Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
  • Data: 2014-05-18 23:44:46
    Temat: Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-18 19:29, Ergie pisze:

    > To nie jest dodatkowy koszt bo to jest w kotle.

    Nie każdy, a nawet powiedziałbym, że niewiele kotłów 1f ma wbudowany
    zawór 3D lub pompę.
    Niestety tu chodzi o kasę, a nie o sentymenty.

    > Marzenie naciągacza instalatora.

    > Kolejne marzenie naciągacza instalatora

    Nie wiem do kogo pijesz, ale to nie jest marzenie naciągacza instalatora
    lecz jest to rzeczywistość jaką oferują producenci.

    > BZDURA! Wcale nie musi pomieścić tyle wody ile zużywają wszyscy
    > kąpiący się bo jak tylko pierwszy zacznie brać prysznic i temperatura
    > w zasobniku spadnie to kocioł się włączy i zacznie ogrzewać zasobnik.
    >
    > Ale oczywiście naciągacz partacz nie powie o tym inwestorowi tylko
    > wciśnie większy zasobnik.

    Tylko skończony kretyn może komuś doradzać takie rozwiązanie, żeby
    stosować kocioł 1f i zbyt mały zasobnik CWU nie zauważając, że takie
    rozwiązanie jest gorsze od kotła 2f, bo nie dość, że przygotowanie
    ciepłej wody będzie się odbywało na bieżąco, czyli tak samo jak w kotle
    2f, ale z mniejszą wydajnością, bo raz, że kocioł 1f dysponuje mniejszą
    mocą do grzania CWU niż kotły 2f, a do tego z mniejszą sprawnością.

    > BZDURA!
    > Te rzekomo _duże_ straty to ok. 1 kWh na dobę. W zimie oczywiście to
    > ciepło ogrzewa dom, więc nie jest stratą. Dodatkowo współczesne
    > sterowniki mają programy tygodniowe do sterowania CWU więc te
    > "wielkie" straty są jeszcze minimalizowane przez nie utrzymywanie
    > wysokiej temperatury w zasobniku wtedy gdy nie jest potrzebna.

    Wskaż konkretny zasobnik, który ma takie straty.

    > ROTFL a co stoi na przeszkodzie aby sobie zasobnik wisiał w kuchni (są
    > takie do ukrycia w szafce) ?

    Ty to możesz sobie nawet postawić w sypialni :)

    Reszta co napisałeś to bzdury, których szkoda komentować.