    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ilość ludzi
    Date: Thu, 12 Oct 2023 16:54:51 -0000 (UTC)

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > A proszę bardzo
    > Dla przypomnienia pytanie-" Ale rzeczywiście masz problem z
    > okresleniem czy bardziej było 60 tysiecy czy bardziej był milion?"
    > Odp.
    > Kompletnie mnie to nie obchodzi.

    Kompletnie cie to nie obchodzi czy jestes w stanie odpowiedziec na
    proste pytanie? No to chyba masz odpowiedz na ponizsze pytanie...

    > Ilość podają/ określają idioci z obu stron i ich tzw pozyteczni
    > idioci stąd różnica 60 tys vs 1.5mln

    Ok, ale zgadzamy sie ze ktos kłamie "bardziej"?
    1,5mn to nie słyszałem takich głosów.
    60tys słyszałem od samego wodza.
    230-300tysiecy słyszałem od naczelnego pisowskiego pochlebcy czyli od
    Karnowskiego.
    Widziałem natomiast pochody gdzie okreslano liczbe uczestników na
    200tysiecy. I to nijak nie było to co ostatnio.

    > Moje pytanie w tym wątku nie
    > było.polityczne tylko techniczne- "Czy w dzisiejszych czasach
    > faktycznie problemem jest ustalić przybliżona liczbę luda mając do
    > dyspozycji zdjęcia z dronów, satelity itp,?" Tylko tyle i aż tyle.

    Oczywiście ze sie da. Ale jak sam widzisz, nikt nie chce wyjsc na
    pozytecznego idiote.
    Bo przeciez jak ktos juz poda jakas liczbe to musi być pozytecznym
    idiota, prawda?
    Przeciez do btsów loguja sie numery telefonów, wystarczy to policzyc.
    Będąc dyrektorem Tmobila czy plusa - pokusiłbys sie o takie wejscie
    miedzy wódke a zakaske?
    Był zakaz lotów dronami ale moze organizatorzy mieli jakies zwolnienie?
    Policja tez ma drony. Ale policja juz nie raz sie osmieszyła podajac
    liczby wiec moze teraz lepiej ze zamilkli...

> [...]
    > Może się mylę ale jedno czy tam kilka posklejanych zdjęć z lotu
    > ptaka czy innego wieżowca pozwoliłoby by na oszczacowanie dość
    > dokładnie ile m2 zajmowali spacerujacy. Znając liczbę m2 byle
    > gimbaza obliczyły by z dokładnością do kilku tys ilość luda.
    >
    > Ps
    > A skoro ani jedna strona ani druga nawet takich obliczeń nie
    > pokazała to z logiki wychodzi że bylo z 500 tys. Za dużo żeby
    > rządzący to podali, za mało żeby organizatorzy się tym pochwalili.
    > A teraz chętnie Twoja metodę liczenia i wynik poznam.

    A czyli jednak... No to zwracam honor.
    To teraz wrocmy do mojego pytania.
    Skoro jedna strona podaje 60tysiecy a druga ze moze nawet milion a ty
    szacujesz na 500tysiecy to jedni okłamali cie x2 a drudzy x 9... :)

    Tak, ja tez mysle ze było powyzej 500tysiecy. Mysle ze sporo powyzej
    ale ile to nie mam narzedzi zeby okreslic. Nie ma to w sumie zadnego
    znaczenia. Ale wiem ze nie 60 tysiecy a nie lubie jak ktos robi ze mnie
    debila do kwadratu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją