    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ilość ludzi
    Date: Fri, 13 Oct 2023 20:18:20 +0200
    <3...@g...com>
    <4...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <0...@g...com>

    W dniu .10.2023 o 19:41 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Przyjmijmy że nietechniczny jestem
    > Siedzę na dachu wieżowca jak spacerowicze przechodzą.
    > Z mojej Motoroli fotkę pstrykam

    Zrobiłeś fotkę Motorolą, liczysz głowy - wychodzi, że jest 100.
    Za 10 minut robisz kolejną fotkę, liczysz głowy, wychodzi 100.
    Twierdzisz na podstawie dwóch fotek, że dzisiaj na spacerze było 100 osób.
    Ja mówię, że nie da się tego tak policzyć bo między "pstrykami" ludzie
    przechodzili i dalej jeszcze idą. Zaczęli iść 2h wcześniej niż wgramoliłeś
    się na dach, skończyli długo po tym jak zlazłeś z dachu,
    Na podstawie Twoich fotek możemy jedynie oszacować, że kadr, który
    fotografujesz mieści około 100 osób.

    Przeczytaj co powyżej napisałem.

    TG