    From: "Ghost" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <y...@4...net> <mspr8g$ltf$1@dont-email.me>
    <n...@4...net>
    <55f07b28$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
    <l...@4...net> <msq19l$gjo$1@dont-email.me>
    <d3op7zlf0ffm$.rl5rj8rp44qp.dlg@40tude.net>
    <55f123ca$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <55f1384e$0$4776$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    Subject: Re: Imigranci - podsumowanie
    Date: Thu, 10 Sep 2015 16:33:57 +0200

    dyskusyjnych:33349592-ba8e-4977-824b-b7a878936691@go
    oglegroups.com...

    >przyjedzie gdy tylko niemcy przestana zasilki placic. Kazdy kraj europejski
    >bedzie wtedy lepszy niz ichnia pustynia.

    Byłeś na bliskim wschodzie?

    >a dalbys rade bez wulgaryzmow? Mowie o wiekszym terenie objetym
    >protektoratem militarnym, a nie jakims miasteczku namiotowym.

    Mogę a właściwie powinienem w ogóle z tobą nie gadać, przedstawiasz taki
    poziom dyletantyzmu, że głowa boli, jakieś pomysły bez ładu i składu z dupy
    małego Kazia z piaskownicy.

    >Tak oczywiscie, i pewnie masz na to przykłady z francji ze łatwiej
    >islamistów. aaaa, pewnie powinienem uzyć słowa łatwiej zamiast łatwo....

    Nie jest łatwiej. Kultura jest praktycznie ta sama, oni tam na kupie żyli
    niczym się nie różnią chrześcijanie od wyznawców Allaha, tak jak u nas
    niczym się nie różni katolik od niewierzącego - tak się składa, że byłem i
    widziałem na własne oczy i to właśnie specyfika typowo syryjska. Pieprzenie,
    że tylko chrześcijan to jakiś debilny wymyk. BTW słyszałeś, że chrześcijanie
    np. w Afryce też potrafią masowo mordować?