  • Data: 2016-08-06 19:53:42
    Temat: Re: Impregnat do kostki brukowej. Jaki?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 06:59:02 UTC+2 użytkownik arek_m napisał:
    > Polecam inny rodzaj impregnatu do kostki bez silikonów tylko na bazie żywic który
    jest trwalszy. Impregnat MEBA MAX pogłebiajacy kolor kostki i odporny na olej.Już to
    sprawdziłem i zakupiłem ten preparat. Jest w porządku więc moge go polecić wszystkim
    szukającym dobrego i niedrogiego impregnatu.

    Wie ktoś czy takim idiotom jak ten wyżej płaca za spam czy to takie ich hobby/radosna
    twórczość.
    Bo jak producent tego impregnatu zapłacił za tą "reklamę" to chyba odwrotny skutek od
    zamierzonego uzyskał.