    From: "4cx1000" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    Date: Thu, 7 Nov 2013 21:27:21 +0100
    <f...@g...com>
    <0...@g...com>
    <l5gf0m$pp9$1@news2.ipartners.pl>
    <c...@g...com>
    <l5glvc$i8c$1@usenet.news.interia.pl>
    <d...@g...com>
    <c...@g...com>

    news:c809b548-3b82-4d15-b4da-9952060da258@googlegrou
    ps.com...

    >Najsmutniejsze, że Ty chyba serio jesteś tak przemielony że uważasz, że
    >ten okap jest wart takich pieniędzy... Pomyśl - to jest tylko wentylator,
    >kupka plastikowych kanałów, filtr i kawałek blachy z nierdzewki. Właśnie
    >zamówiłem sobie odkurzacz - przemysłówka z nilfiska, z dużym filtrem,
    >w obudowie z nierdzewki (20l), ciągnie wszystko razem z wodą, ma mechanizm
    >czyszczenia filtra, rury, końcówki etc. Porównałbym go z tym okapem -
    >mniej więcej tyle samo materiału.. Tyle że on kosztuje 480 pln, a nie
    >14k pln :) Widzisz ten nonsens? Ja wiem że tam jest jeszcze indukcja ale
> [...]

    To ja powiem tak.
    Spory fragment lini rozbioru mięsa.Wiekszość z grubej i z wysokiej jakości
    stali nierdzewnej.
    Wszystkie elementy stalowe obrabiane i spawane ręcznie przez wysokiej
    jakości specjalistów, bo do spawania
    nierdzewki dobrego fachowca ze świecą szukać. Na koniec polerowane ręcznie.
    Do tego jeszcze dochodzi elektronika przemysłowa.
    Cena 35tys zł.
    Tu wiadomo co tyle kosztuje.
    Nawet na złom jak wywiozę to jest to coś warte. A za borę ile dostanę na
    złomie???