    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <l5glvc$i8c$1@usenet.news.interia.pl>
    <d...@g...com>
    <c...@g...com>
    <4...@g...com>
    <l5i4fk$9d8$1@dont-email.me> <527c9bc1$0$2288$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <l5i9s8$uav$1@usenet.news.interia.pl>
    <e...@g...com>
    <l5ie57$7sh$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    Date: Fri, 8 Nov 2013 12:09:12 +0100

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l5ie57$7sh$1@usenet.news.interia.pl...

    > Prawde mowiac to ze wzgledu chocby na nazwe bym tego nie kupil, ale to
    > juz inna kwestia.

    Maniek zlituj się, bo zapewne nie raz kupowałeś produkty Osram,
    Porotherm, Old Spice, a może robiłeś zakupy w marketach Castorama czy
    Obi, a może w Biedronce itp. :)

    > Zwyczajnie czekam kiedy wywiazesz sie z obietnicy pokazania jak Twoj
    > wyciag radzi sobie przy mniejszej mocy, bo jak sam pisales regulacja
    > mocy wyciagu jest mozliwa. A poniewaz kazdemu klientowi pokazujecie
    > podobno jak to dziala po zmontowaniu, wiec zapewne nie problem linknac
    > jakis filmik z pomiarow chociazby.

    Przecież regulacja może się odbywać w bardzo wąskim zakresie. Osobiście
    myślę, że zakresy regulacji standardowych okapów mogą być dużo większe,
    tylko co z tego? Bora to produkt dla ludzi, którzy włączając wyciąg, nie
    zastanawiają się czy w tym miesiącu starczy im kasy na rachunek za prąd.
    Jedyne czego bym oczekiwał od takiego produktu, skoro już tyle kosztuje,
    to przede wszystkim pełnej automatyki.