eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIndukcja c.d. › Re: Indukcja c.d.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
    or-mail
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    Date: Sun, 10 Nov 2013 23:17:05 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 63
    Message-ID: <l5p0ld$i3s$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <l5dugi$2l72$1@news2.ipartners.pl>
    <c...@g...com>
    <l5glvc$i8c$1@usenet.news.interia.pl>
    <d...@g...com>
    <c...@g...com>
    <4...@g...com>
    <l5i4fk$9d8$1@dont-email.me> <527c9bc1$0$2288$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <l5i9s8$uav$1@usenet.news.interia.pl>
    <e...@g...com>
    <l5ie57$7sh$1@usenet.news.interia.pl>
    <527cc64a$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    <527cdca1$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5...@g...com>
    <2...@g...com>
    <3...@g...com>
    <l5op4m$2u1$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@g...com>
    Reply-To: r...@s...won
    NNTP-Posting-Host: apn-31-1-131-108.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1384121837 18556 31.1.131.108 (10 Nov 2013 22:17:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Nov 2013 22:17:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.0.1
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 131110-0, 2013-11-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:478113
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-10 21:41, slavo65 pisze:

    >>> Czy to jest w końcu dla ciebie jasne? Czy może jedna widzisz jakąś możliwość
    prania mózgu klientom?
    >>
    >>
    >>
    >> No jak nie?
    >>
    >> Wielkosc prowizji od sprzedanego produktu. he he
    >>
    >> Przeciez widac to czarno na bialym, ze z kwoty trzydziestu pieciu tysi
    >>
    >> jest sie czym dzielic. Premiuje sie studio kuchenne od sprzedazy, a to
    >>
    >> robi robote za akwizytorow majac gdzies racjonalne rozwiazania. Tu
    >>
    >> chodzi tylko i wylacznie o biznes.
    >>
    >> Troche sie zlituj z ta infantylna argumentacja.
    >
    > BORA nie jest jedyną i nie jest najdroższą marką agd do zabudowy a dodatkowo ma w
    ofercie tylko wyciągi i płyty grzewcze (wszystkie inne marki mają jeszcze piece,
    mikrofalówki, lodówki, ekspresy), więc automatycznie twoja teoria pada. Kombinuj
    dalej.

    Ty zas zen swoje kity dalej majac nadzieje, ze ktos googlujac da sie
    zmanipulowac Twoimi tekstami na grupach dyskusyjnych.
    To, ze zajmujesz sie tu wylacnie marketingiem jest oczywiste i sredni
    polglowek tego moze nie zauwazy. Im wiecej propagandy w sieci tym lepiej
    dla Ciebie. Przy byle okazji wklejasz tu linki do czegos zamiast
    opisywac zalety. Ja rozumiem, ze zalet szczegolnych nie ma i lepiej dac
    linki do zdjec/filmow, ktore bezposrednio trafiaja do wyobrazni. Jedynym
    wyjsciem nie dac sie tym technikom jest niepodtrzymywanie takich
    dyskusji. Jak to wychodzi niestety widac w tym przypadku. A skoro tak to
    ktos musi niesc garnuszek edukacji.
    Nie wysililes sie twierdzeniem, ze jak jej tam - bora nie jest jedyna
    marka oferujaca sprzet agd. To jakby oczywiste, tylko niestety nie
    zmienia rzeczywistosci. Inne tym podobne niby ekskluzywne blizej
    nieznane marki robia to samo. Niby czemu bora ma robic inaczej? Jak
    racjonalnie wytlumaczyc cene tego czegos? Przeciez to co sie otrzyma za
    te cene jest zwyczajna komedia. Dwie male indukcje, wentylator, jakies
    pokretla, plastikowe kanaly, filtr i przyzwoicie obrobiona dziura w
    blacie. Cos jakby skuteczny wyciag za wszelka cene uczyni nas
    szczesliwszymi, likwidujac zagrozenie najlepiej zycia. Toz brak okapu
    wogole nie sprawi, ze padniemy martwi, czy co kolwiek zmieni w zyciu.
    Kupowanie tego to brak racjonalizmu, albo czysty snobizm. I niech sobie
    kupuja jak chca, ale moze niektorzy szukajacy informacji beda bardziej
    swiadomi, ze to cos, za te pieniadze nie oferuje uzytkowo zadnych
    szczegolnych wartosci.
    Roznica miedzy innymi markami jest taka, ze Twoje produkty nie maja
    szans sprzedac sie w normalnym sklepie. Za to inne firmy proponowane
    przez studia kuchenne o niegorszych parametrach mozna w wiekszosci kupic
    na wolnym rynku za normalne pieniadze i po prostu nie da sie powiedziec
    ceny z ksiezyca, bo zwyczajnie da sie to porownac.
    Sprzedaz taka jak Twoja odbywa sie wg. schematu wymyslenia czegos, czego
    nie ma na rynku, opracowanie kanalu dystrybucji i dzielenie wszystkich
    po drodze prowizjami, bo jest przeciez z czego.
    Studio ma powiedzmy 10%, Ty ze 20%, producent reszte a klient zaplaci,
    bo nie liczy zwyczajnie, nie musi i interesuje sie wylacznie innoscia.
    Publikowanie filmu jak to kolo montuje te cud technike moim zdaniem jest
    pograzeniem produktu. Przedstawienie dwoch kartonow z zawartoscia plyt
    indukcyjnych, jakichs kanalow, ktorych pelno w byle markecie i
    wentylator naprawde nie tlumaczy kosztow. To tylko ladnie wyglada
    zamontowane, ale zawartosc jest po prostu kpina.

    Pozdro.. TK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1