    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 11 Nov 2013 00:49:02 -0800 (PST)
    <l5i4fk$9d8$1@dont-email.me> <527c9bc1$0$2288$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <l5i9s8$uav$1@usenet.news.interia.pl>
    <e...@g...com>
    <l5ie57$7sh$1@usenet.news.interia.pl>
    <527cc64a$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    <527cdca1$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5...@g...com>
    <2...@g...com>
    <3...@g...com>
    <l5op4m$2u1$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@g...com>
    <l5p0ld$i3s$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    From: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 23:17:05 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    ofercie tylko wyciągi i płyty grzewcze (wszystkie inne marki mają jeszcze piece,
    mikrofalówki, lodówki, ekspresy), więc automatycznie twoja teoria pada. Kombinuj
    dalej.

> [...]
    >
    > nie ma na rynku, opracowanie kanalu dystrybucji i dzielenie wszystkich
    >
    > po drodze prowizjami, bo jest przeciez z czego.
    >
    > Studio ma powiedzmy 10%, Ty ze 20%, producent reszte a klient zaplaci,
    >
    > bo nie liczy zwyczajnie, nie musi i interesuje sie wylacznie innoscia.
    >
    > Publikowanie filmu jak to kolo montuje te cud technike moim zdaniem jest
    >
    > pograzeniem produktu. Przedstawienie dwoch kartonow z zawartoscia plyt
    >
    > indukcyjnych, jakichs kanalow, ktorych pelno w byle markecie i
    >
    > wentylator naprawde nie tlumaczy kosztow. To tylko ladnie wyglada
    >
    > zamontowane, ale zawartosc jest po prostu kpina.

    Powyższy tekst, to jest po prostu obrażanie się na fakty.
    To klient decyduje, czy jakiś produkt jest wartościowy a nie twoja "obiektywna"
    opinia.
    I nie sadzę, abyś chciał, abym, to jak lub ktokolwiek inny decydował, co możesz
    kupić, więc daj sobie spokój z ocenianiem czyiś decyzji zakupowych.