eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIndukcja c.d.Re: Indukcja c.d.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <l5dugi$2l72$1@news2.ipartners.pl>
    <9...@g...com>
    <5...@g...com>
    <6...@g...com>
    <5...@g...com>
    <9...@g...com>
    <f...@g...com>
    <9...@g...com>
    <527f426b$0$2297$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <8...@g...com>
    <b...@g...com>
    <f...@g...com>
    <l5nudc$sa4$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <l5p0pn$4oo$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <b...@g...com>
    <6...@g...com>
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    Date: Mon, 11 Nov 2013 13:25:47 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 33
    Message-ID: <5280cccc$0$2296$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.220.147
    X-Trace: 1384172748 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2296 83.22.220.147:1678
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3503
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:478134
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6fbd0af4-65a8-4062-bd2d-

    > ... BORA ma to czego oczekują klienci i czego nie mogą oni otrzymać od
    > innych, istniejących już na rynku dostawców.
    > BORA się sprzedaje wystarczająco długo, na wystarczającej ilości
    > rynków i w wystarczającej ilości,
    > aby można było mówić o powszechnym zapotrzebowaniu na urządzenia
    > posiadające cechy, które BORA ma.

    Nie no teraz toś już przesadził.
    Dwa sprzedane w Polsce egzemplarze i prawie zerowa wiedza na temat Bora,
    a Ty piszesz o wystarczającej ilości sprzedaży i o powszechnym
    zapotrzebowaniu.
    Wybacz, ale o ile sama idea funkcjonowania Bora mnie zainteresowała o
    tyle Twoja argumentacja mnie po prostu śmieszy i zniechęca. Wybacz, ale
    Bora to produkt, którym może się zainteresowac osoba tylko i wyłącznie
    posiadająca wiedzę techniczną o wiele szerszą od przeciętnego
    Kowalskiego i która umie oszacować opłacalność czyli stosunek kosztów do
    możliwości lub osoba, która kupi to dla czystego snobizmu. O ile tym
    dugim możesz taki kit pociskać i jeżeli tylko mają kasę to będą "łykać
    jak pelikany", o tyle ci pierwsi już na samym początku czują manipulację
    i typowy marketingowy bełkot, a do takich właśnie zalicza się grono osób
    na tym forum, gdyż jest to grono w większości typowo techniczne.
    Jeżeli chcesz z nami podyskutować to zacznij "nadawać na naszej fali",
    bo zwykły marketingowy bełkot nas "nie bierze" :)
    Dobry sprzedawca to ten, który potrafi opowiedzieć o produkcie coś
    więcej niż tylko recytować slogany reklamowe i dostosować się do poziomu
    klienta.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1