    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <8...@g...com>
    <b...@g...com>
    <f...@g...com>
    <l5nudc$sa4$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <l5p0pn$4oo$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <b...@g...com>
    <6...@g...com>
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    Date: Mon, 11 Nov 2013 13:25:47 +0100

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6fbd0af4-65a8-4062-bd2d-

    > ... BORA ma to czego oczekują klienci i czego nie mogą oni otrzymać od
    > innych, istniejących już na rynku dostawców.
    > BORA się sprzedaje wystarczająco długo, na wystarczającej ilości
    > rynków i w wystarczającej ilości,
    > aby można było mówić o powszechnym zapotrzebowaniu na urządzenia
    > posiadające cechy, które BORA ma.

    Nie no teraz toś już przesadził.
    Dwa sprzedane w Polsce egzemplarze i prawie zerowa wiedza na temat Bora,
    a Ty piszesz o wystarczającej ilości sprzedaży i o powszechnym
    zapotrzebowaniu.
    Wybacz, ale o ile sama idea funkcjonowania Bora mnie zainteresowała o
    tyle Twoja argumentacja mnie po prostu śmieszy i zniechęca. Wybacz, ale
    Bora to produkt, którym może się zainteresowac osoba tylko i wyłącznie
    posiadająca wiedzę techniczną o wiele szerszą od przeciętnego
    Kowalskiego i która umie oszacować opłacalność czyli stosunek kosztów do
    możliwości lub osoba, która kupi to dla czystego snobizmu. O ile tym
    dugim możesz taki kit pociskać i jeżeli tylko mają kasę to będą "łykać
    jak pelikany", o tyle ci pierwsi już na samym początku czują manipulację
    i typowy marketingowy bełkot, a do takich właśnie zalicza się grono osób
    na tym forum, gdyż jest to grono w większości typowo techniczne.
    Jeżeli chcesz z nami podyskutować to zacznij "nadawać na naszej fali",
    bo zwykły marketingowy bełkot nas "nie bierze" :)
    Dobry sprzedawca to ten, który potrafi opowiedzieć o produkcie coś
    więcej niż tylko recytować slogany reklamowe i dostosować się do poziomu
    klienta.