  • Data: 2013-11-11 20:42:03
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 19:36:19 UTC+1 użytkownik Maniek4 napis
    > I ze ten strumien powietrza robiacy, czy jak to tam bylo. :-)
    >Toz az smierdzi wykuciem na pamiec bez zastanowienia nad tlumaczonym
    > tekstem
    Gdzieś tam wyżej pisałem: Pranie mózgu. Stolarz który nie był stolarzem utworzył siec
    sprzedaży. Akwizycja jak to akwizycja- towar trzeba sprzedać i wmówić klientom ze
    kupili coś wyjątkowego dlatego zapłacili 10 razy drożej.
    Zakładając wątek pytałem o indukcje i pojwił się slavo ze swoją bora bora. I ok w
    sumie.
    Dyskusja sie rozwineła, my tu "techniczni" jesteśmy a slavo nam marketingiem leciał.
    Patrzą na stronie bora bora którą w rozpędzie slavo podlinkował i widzę że slavo to
    Sławek-dystrybutor bora bora w Polsce. W sumie dalej ok, każdy jakoś na ten chleb czy
    szkalankę wódki zarobić musi.
    Tylko ze tu argumentów nie ma a tylko marketingowa papka.
    Kilkanaście razy slavo pisał ze marketingu on tu nie serwuje a jednak jak chwilę
    znalazłem i na stronę bora bora wlazłem to się okazało że on po prostu cytatami z
    folderów tu jechał.
    Albo po postu słabą ma psychikę i mu na szkoleniach zsprzedażowych solidne pranie
    zrobili.
    Wredny jestem i jak wątek nie umrze wlasną śmiercią to będe pytał gdzie te dwa hotele
    a i teraz ludzi z Warszawy proszę aby zweryfikowali czy na tej ulicu z nr 8 jest
    restauracja z bora bora czy jej nie ma?