eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIndukcja c.d. › Re: Indukcja c.d.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    Date: Mon, 11 Nov 2013 19:26:15 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <l5r7gf$9km$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <l5dugi$2l72$1@news2.ipartners.pl>
    <6...@g...com>
    <5...@g...com>
    <9...@g...com>
    <f...@g...com>
    <9...@g...com>
    <527f426b$0$2297$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <8...@g...com>
    <b...@g...com>
    <f...@g...com>
    <l5nudc$sa4$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <l5p0pn$4oo$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <b...@g...com>
    <6...@g...com>
    <5280cccc$0$2296$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    Reply-To: r...@s...won
    NNTP-Posting-Host: apn-77-114-118-233.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1384194383 9878 77.114.118.233 (11 Nov 2013 18:26:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Nov 2013 18:26:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.0.1
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 131110-2, 2013-11-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:478151
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-11 13:52, slavo65 pisze:

    > W opisie BORA nie ma nic, bo byłoby jakimś marketingowym bełkotem. Wszystko jest do
    sprawdzenia na żywo.
    > Jeżeli mówię, że ciągnie maksymalnie 400 m3, to tyle ciągnie.
    > Jeżeli mówię, że na końcu pokoju nie czuć ryby smażonej w aneksie kuchennych, to
    nie czuć.
    > Jeżeli mówię, że dół szafek jest do wykorzystania, to jest.
    > Jeżeli mówię, że możesz mieć kuchnię w dowolnym miejscu mieszkania, to możesz mieć.
    > Jeżeli mówię, że nic w kuchni/mieszkaniu nie psuje widoku, to tak jest.
    > To są cechy, które powodują, że klienci BORA kupują, bo nikt inny in takiego
    zestawu nie oferuje.

    Co ciagle nie sprawia, ze rozumiemy cene.

    > To raczej twoje "opłacalność czyli stosunek kosztów do możliwości" jest właśnie
    takim marketingowym bełkotem, bo próbujesz wciskać kit, że lepiej jest kupić Trabanta
    od Mercedesa. Klienci uważają inaczej i co im zrobisz?

    A ja tam tak nie uwazam, a jestem klientem.
    Mercedes w porownaniu z trabantem to przepasc pod kazdym wzgledem i ta
    przepasc wlasnie uzasadnia roznice w cenie. Twoja bora nie uzasadnia
    ceny ktora trzeba za nia zaplacic, bo nie oferuje znaczaco innych wartosci.

    Pozdro.. TK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1