eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIndukcja c.d.Re: Indukcja c.d.
  • Data: 2013-11-11 23:03:55
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia pięknego Mon, 11 Nov 2013 13:51:31 -0800 osobnik zwany slavo65
    napisał:

    > W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 22:45:35 UTC+1 użytkownik masti
    > napisał:
    >> Dnia pięknego Mon, 11 Nov 2013 13:30:19 -0800 osobnik zwany slavo65
    >>
    >> napisał:
    >>
    >>
    >>
    >> > W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 22:07:41 UTC+1 użytkownik
    >> > Maniek4
    >>
    >> > napisał:
    >>
    >> >> W dniu 2013-11-11 20:42, Kris pisze:
    >>
    >>
    >> >>
    >>
    >> >>
    >>
    >> >>
    >> >> > Patrzą na stronie bora bora którą w rozpędzie slavo podlinkował i
    >>
    >> >> > widzę że slavo to Sławek-dystrybutor bora bora w Polsce. W sumie
    >>
    >> >> > dalej ok, każdy jakoś na ten chleb czy szkalankę wódki zarobić
    >> >> > musi.
    >>
    >>
    >> >>
    >>
    >> >>
    >>
    >> >>
    >> >> Aaaa, znaczy szef. :-DD
    >>
    >>
    >> >>
    >> >> No to ma niefart chlopina, bo z ta premierowa promocja w necie,
    >> >> akurat
    >>
    >>
    >> >>
    >> >> na grupie to nieco lipa wyszla.
    >>
    >>
    >> >>
    >> >> Mysle, ze jak ktos zacznie szukac informacji o produkcie i trafi
    >>
    >>
    >> >>
    >> >> nieopatrznie na te dyskusje to nie jestem pewny czy aby podejmie
    >>
    >> >> decyzje
    >>
    >>
    >> >>
    >> >> o zakupie. :-) Slowem nieco wtopa.
    >>
    >>
    >> >
    >> > Jak wtopa, gdzie ty ją widzisz? Co z tego co o BORA pisałem jest
    >>
    >> > nieprawdą? No właśnie. Skąd możesz wiedzieć, skoro nigdy nawet jej
    >> > nie
    >>
    >> > widziałeś :)
    >>
    >>
    >>
    >> marketingowo dałeś ciała na całej linii. Nie dość, że nie umiesz nic
    >>
    >> sensownego powiedzieć poza marketingowym bełktoem to jeszcze tłumaczysz
    >>
    >> potencjalnym klientom, żę są idiotami. Nie wiem gdzie cię uczyli
    >>
    >> marketingu ale idź niech ci oddadzą kasę.
    >
    > A po czym odróżnić marketingowy bełkot od faktów na temat sprzedawanego
    > produktu?

    po tym, że podaje fakty a hasła. Nie podałeś żadnego faktu.

    >I chyba ci się karki w notatniku trolla skleiły.

    wspaniałe marketingowe podejście do klienta, który miałby wyjąć kasę na
    produkt premium. Po prostu się pogrążasz z każdym postem coraz bardziej.

    > To nie ja
    > twierdzę, że klienci nie wiedzą ci kupują. Ja twierdze, że wiedzą co
    > potrzebują i ponieważ te rzeczy znajdują TYLKO w ofercie BORA, to tylko
    > BORA kupują.

    1 sztukę w luksuśnej knajpie? Tak w ogóle to nie wiem po co to w
    restauracyjnej kuchni bo tam stosuje się zupełnie inny sprzęt



    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1