eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIndukcja c.d. › Re: Indukcja c.d.
  • Data: 2013-11-11 22:59:08
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-11-11 22:51, slavo65 pisze:
    > W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 22:45:35 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    >> Dnia pięknego Mon, 11 Nov 2013 13:30:19 -0800 osobnik zwany slavo65
    >>
    >> napisał:
    >>
    >>
    >>
    >>> W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 22:07:41 UTC+1 użytkownik Maniek4
    >>
    >>> napisał:
    >>
    >>>> W dniu 2013-11-11 20:42, Kris pisze:
    >>
    >>>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>>> Patrzą na stronie bora bora którą w rozpędzie slavo podlinkował i
    >>
    >>>>> widzę że slavo to Sławek-dystrybutor bora bora w Polsce. W sumie
    >>
    >>>>> dalej ok, każdy jakoś na ten chleb czy szkalankę wódki zarobić musi.
    >>
    >>>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>> Aaaa, znaczy szef. :-DD
    >>
    >>>>
    >>
    >>>> No to ma niefart chlopina, bo z ta premierowa promocja w necie, akurat
    >>
    >>>>
    >>
    >>>> na grupie to nieco lipa wyszla.
    >>
    >>>>
    >>
    >>>> Mysle, ze jak ktos zacznie szukac informacji o produkcie i trafi
    >>
    >>>>
    >>
    >>>> nieopatrznie na te dyskusje to nie jestem pewny czy aby podejmie
    >>
    >>>> decyzje
    >>
    >>>>
    >>
    >>>> o zakupie. :-) Slowem nieco wtopa.
    >>
    >>>
    >>
    >>> Jak wtopa, gdzie ty ją widzisz? Co z tego co o BORA pisałem jest
    >>
    >>> nieprawdą? No właśnie. Skąd możesz wiedzieć, skoro nigdy nawet jej nie
    >>
    >>> widziałeś :)
    >>
    >>
    >>
    >> marketingowo dałeś ciała na całej linii. Nie dość, że nie umiesz nic
    >>
    >> sensownego powiedzieć poza marketingowym bełktoem to jeszcze tłumaczysz
    >>
    >> potencjalnym klientom, żę są idiotami. Nie wiem gdzie cię uczyli
    >>
    >> marketingu ale idź niech ci oddadzą kasę.
    >
    > A po czym odróżnić marketingowy bełkot od faktów na temat sprzedawanego produktu?
    > I chyba ci się karki w notatniku trolla skleiły. To nie ja twierdzę, że klienci nie
    wiedzą ci kupują. Ja twierdze, że wiedzą co potrzebują i ponieważ te rzeczy znajdują
    TYLKO w ofercie BORA, to tylko BORA kupują.

    Noo kupuja, kupuja. Juz nawet jedno kolo gospodyn wiejskich kupilo. No i
    knajpa w Warszawie. To cos jakby robienie kitu nie slyszalo o
    statystyce. Albo calkowity brak kontaktu z rzeczywistoscia.

    Pozdro.. TK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1