  • Data: 2013-11-11 23:04:44
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 22:30:19 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Jak wtopa, gdzie ty ją widzisz? Co z tego co o BORA pisałem jest nieprawdą?
    > No właśnie. Skąd możesz wiedzieć, skoro nigdy nawet jej nie widziałeś :)

    A co sie moze zmienic po tym jakbysmy ja zobaczyli na zywo?
    Wiemy, ze prawdopodobnie jest cicha (jak kazdy inny okap). Wiemy, ze wciaga
    ladnie pare "w dol" i z jakimi parametrami. Wiemy dokladnie jak wyglada -
    sam okap, indukcja, instalacja. Czym ona nas jeszcze moze zaskoczyc?

    Totalnie niczym! Taki okap to slusarz mi robi za 500 pln z nierdzewki (wyciety
    idealnie rowno laserem wedlug dowolnego wzorka), wsadzam w niego full
    wypas wentyl EBMa na lozyskach slizgowych za 500-700 pln (przypuszczam ze
    tam wlasnie taki EBM-papst siedzi bo to tez niemieckie), filtr weglowy za
    dwie stowy i mam *dokladnie* to samo co Ty chcesz sprzedawac 10-20 x
    drozej :)

    Ale jakos nie widze sensu zeby to robic - wole kupic za tyle samo tradycyjny
    okap :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.