  • Data: 2017-11-08 20:38:36
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: sk <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 listopada 2017 20:22:59 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Czyli nic się nie zmieniło - fantazja dalej Cię ponosi :-)
    > pozdr.

    Niestety moja propozycja była zbyt ogólnie z ostrożności napisana, aby coś od niego
    wydębić gdy zacznie na tym już zarabiać, ale przynajmniej mam satysfakcję, że co
    najmniej jestem równie innowacyjny co wielki Elon Musk.
    Te "ukradzione" moje pomysły są w rozdziale "sharing"
    https://www.tesla.com/blog/master-plan-part-deux%20
    Postaram się jeszcze dziś lub jutro wrzucić tu jeszcze fotki mojego emaila i
    potwierdzenie, że dotarł i będziesz mógł porównać daty.