  • Data: 2017-11-08 20:53:35
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: sk <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 listopada 2017 20:38:37 UTC+1 użytkownik sk napisał:

    > Niestety moja propozycja była zbyt ogólnie z ostrożności napisana, aby coś od niego
    wydębić gdy zacznie na tym już zarabiać, ale przynajmniej mam satysfakcję, że co
    najmniej jestem równie innowacyjny co wielki Elon Musk.
    > Te "ukradzione" moje pomysły są w rozdziale "sharing"
    > https://www.tesla.com/blog/master-plan-part-deux%20
    > Postaram się jeszcze dziś lub jutro wrzucić tu jeszcze fotki mojego emaila i
    potwierdzenie, że dotarł i będziesz mógł porównać daty.

    Propozycja:
    https://m.salon24.pl/2575bb99962bd3a04ef73cdd5ba791f
    c,1200,900,0,0.jpg

    Potwierdzenie otrzymania: