  • Data: 2017-02-09 11:20:24
    Temat: Re: Inhibitor korozji.
    Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.02.2017 17:30, Uzytkownik wrote:

    > A jaki mam powód, aby z tobą prowadzić dyskusję poważnie? Przecież to
    > nie ja emanuję wypowiedziami:
    > "Tak, mam taki zacofany rosyjski system podgrzewania wody - woda
    > podgrzewa wodę"

    Bardzo się starałeś, aby nie zauważyć, że to była tylko moja odpowiedź
    na szyderczą zaczepkę?
    Spodobało ci się to, więc ciągnąłeś to dalej. Ja nie mam zamiaru.

    > Ty tu w końcu przychodzisz po pomoc, czy cwaniakować, ironizować i się
    > wymądrzać?

    To ty się wymądrzasz. Ja zadałem tylko pytanie, a spotkałem się z jakimś
    dziwacznym atakiem. Zadałem je w sposób skrótowy, bo oczekiwałem na
    rzeczową dyskusję. Przecież normalne, że gdyby zareagował na nie ktoś,
    kto ma pojecie w temacie i chęć rozmowy, to podałbym szczegółowe
    informacje. Spotkałem się tylko z kpiną. Wybacz, ale to nie moje klimaty.
    Niejaki Zenek Kapelinder zaczął zabawę w inny sposób - nieco rozwinąłem
    opis, to ten chciał znać przekrój komina i rodzaj gazu. Śmiechu co
    niemiara. Prawda?

    > To w końcu się zdecyduj czy są tu jacyś mądrzy czy też wszyscy "Taki tu,
    > widać, mamy klimat."?

    Tego nie wiem, bo jak na razie nikt taki nie podjął rozmowy.

    > Wybacz, twoje wypowiedzi przypominają mi wypowiedź jednego z pasażerów
    > autobusu z kawału: http://kawaly.tja.pl/generuj-kawal?id=1283

    Jakie pytanie, taka odpowiedź. Odnośnie linka - nie skorzystam, kawaly
    mnie nie wciągają.

    > Po pierwsze, to nie ja w tym wątku oczekuję pomocy.
    > Po drugie, na moją pomoc trzeba sobie zasłużyć.
    > Po trzecie, nie mam zamiaru nikogo uszczęśliwiać na siłę.

    Jeśli tego nie zrozumiałeś, to może to ci pomoże: _EOT_

    --
    niebieski