eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieInstalacja C.O. - rurki miedziane - macie zamurowane w ścianie czy idą po ścianie? › Re: Instalacja C.O. - rurki miedziane - macie zamurowane w ścianie czy idą po ścianie?
    From: "Tomasz O." <t...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja C.O. - rurki miedziane - macie zamurowane w ścianie czy idą
    po ścianie?
    Date: Wed, 13 Jan 2010 13:28:20 +0100

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hik5ph$cq5$1@news.onet.pl...

    > Rury z wody tez puszczasz po scianie?
    > A kable elektryczne? :)

    Ja też mam prawie (prawie, bo nie ja robiłem instalacje CO w moim domu i
    ktoś to lekko spartolił a ja starałem się to później gdzie się dało schować)
    wszystkie rury w ścianach ale jak walczyłem z wodociągami o przełożenie
    wodomierza w bardziej cywilizowane miejsce to jeden taki magik od nich mi
    powiedział, że głupi jestem bo rury powinny lecieć po ścianach właśnie ze
    względu na to, że coś może się stać. Żyje zaledwie 31 lat na tym świecie i
    dopiero w 3 mieszkaniu/domu i widziałem tylko 2 awarie w których trzeba było
    kuć sciane w celu naprawy. Jedną była z mojej winy, bo przewierciłem rure
    wieszając umywalkę a raz pękło kolanko przed batrerią. Jeżeli dalej będę
    miał takie szczęście to wole mieć rury w ścianach i raz na 15 lat się tym
    zmartwić niż oglądać je codzinnie i się wku.....ć.

    Tomasz