    From: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <ienr2q$69p$1@news.onet.pl> <ienrr0$r01$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <ieo6jl$7ia$1@inews.gazeta.pl> <ieocbu$s15$1@news2.ipartners.pl>
    <iepkrt$j3l$1@news.onet.pl> <4d10706b$0$27024$65785112@news.neostrada.pl>
    <ieq558$1hv$1@inews.gazeta.pl> <ieqv85$24b1$1@news2.ipartners.pl>
    <ier1se$lsu$1@inews.gazeta.pl> <ier759$2827$1@news2.ipartners.pl>
    <ierakl$rf6$1@inews.gazeta.pl>
    <4d11c44a$0$22805$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@e...googlegroups.com>
    <4d11cea3$0$2423$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@f...googlegroups.com>
    Subject: Re: Instalacja CO
    Date: Wed, 22 Dec 2010 12:06:16 +0100

    Uzytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:793ecaf7-a0e1-4d6a-8d4d-acf5af703944@fu15g2000v
    bb.googlegroups.com...

    > ale sie wkurwil burak...:-)

    > widzisz w swojej asertywnosci swoje miotanie sie bez sensu? dales sie
    > zlapac we wlasna pulapke bledu...

    Gówno prawda. Zaczalem pisac twoim slownictwem jelopie majac nadzieje ze w
    taki sposób cos zrozumiesz ale widze ze taka forma przekazywania wiedzy tez
    na ciebie nie dziala. To jak? kupiles sobie juz to pole z burakami?

    > a dlaczego to 1m jest sensowna warstwa, a dlaczego nie 10...?
    > uwazasz, ze to ma znaczenie...? ze glebsze warstwy podlegaja innym
    > prawom fizyki...? :-)

    Prawa fizyki sa takie same i nie wmawiaj mi czegos czego nie napisalem. Ty
    jelopie nie pojmujesz ze wykopac 10 metrów w glab ziemi to co innego niz
    wybrac ziemie z fundamentów. To samo z ponownym zageszczaniem kolejnych
    warastw. Ty jelopie nie pojmujesz ze co innego jest ulozyc dwie warstwy rur
    w tym jednym metrze a co inego w 10 metrach na wielu poziomach. Po prostu
    jest to nieekonomiczne dla jednego gospodarstwa ale skad taki jelop ma o tym
    wiedziec.

    > inaczej odbiera cieplo rurka zakopana na 10m, niz ta na 1m...?:-)
    > ja nie mowie, ze pomysl z akumulacja ciepla jest do bani, ale tylko
    > smieje sie z twojej chlopsko- miczurinowskiej metodzie wyjasniania
    > nieznanych tobie praw fizyki...:-)
    > idz ignorancie i nie ublizaj nauce wiecej...:-)

    Glupek zawszony jestes i schowaj sie lepiej do dziurki z której wypelzles na
    tym polu buraków. Prubujesz mi wmawiac cos czego nie napisalem.
    To ty wszarzu wymysliles sobie 10 metrów nie ja.
    Najpierw cos sobie ubzdurasz a jak ci odpowiadam to udajesz ze odpowiedzi
    nie widzisz. Napisalem ci o oddawaniu ciepla przez piec kaflowy i o
    koniecznosci ulozenia dwóch poziomów rur w zlozy. Oczywiscie przemilczales
    bo jest tak ci na reke a przypierdoliles sie do czegos innego. I tak za
    kazdym razem dyskusja jelopie z toba tak wlasnie wyglada.
    Na wmawianiu komus czegos co sam sobie we lbie wykombinowales.

    Antuburak