  • Data: 2010-12-22 12:32:29
    Temat: Re: Instalacja CO
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    news:iesnjd$afg$1@inews.gazeta.pl...

    > Przykład bardzo dobry. Obrazuje, że nie da się ciepła zatrzymać
    > w prosty sposób. I o to mi właśnie chodzi.

    Nie zmieniaj swojej teorii. Napisałeś że piachu w bród a tak szybko się
    ochładza w nocy.
    Ocieplony dom i uwięzione w nim powietrze to nie otwarty teren pustyni.

    > Nawet ogrom ciepła, jeśli nie będzie dobrze zaizolowany
    > szybko rozpłynie się ... tak jak to ciepło z pustyni.

    No i? Na piasku postaw dom to ci to ciepło z niego nie pójdzie wprost do
    troposfery lecz zostanie wykorzystane do ogrzania powietrza uwięzionego w
    domu.

    Marek