  • Data: 2014-01-23 13:56:48
    Temat: Re: Instalacja elektryczna - rozwiązania
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2014 19:50:54 UTC+1 użytkownik Dariusz K. Ładziak
    napisał:

    > Sądzę że w ogóle niewiele budynków widział skoro pisze o ścianach coraz
    >
    > cieńszych na kolejnych kondygnacjach... Tak to się budowało sto lat
    >
    > temu, czasem jeszcze sześćdziesiąt - ale konia z rzędem temu kto pokaże
    >
    > mi dwudziestoletni budynek o stopniowanych ścianach (a sam waśnie w
    >
    > takim stopniowanym mieszkam - ale ma ponad sto lat).
    >

    > Bo wielka płyta ma jedną i tę samą grubość od pierwszego do szesnastego
    >
    > piętra.
    >

    > --
    >
    > Darek

    Mów do mnie jeszcze. Ostatnio często bywam u kogoś kto mieszka na ostatniej
    kondygnacji wieżowca. Ściana jest niewiele grubsza ( nie licząc ocieplenia) od
    grubości okna. Na parapecie mieści się długopis, baton wzdłuż. A na dolnych
    kondygnacjach ludzie kwiatki z doniczkami ustawiają. W wielkiej płycie co 4 piętrowe
    domy są z niej robione faktycznie wyższe kondygnacje są z tej samej płyty ( chyba). W
    jedenasto piętrowacach grubość ścian nosnych się zmienia.