  • Data: 2015-11-04 21:52:54
    Temat: Re: Instalacja elektryczna w domu - rady
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 listopada 2015 11:15:07 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    2 na wszelki wypadek) i switch ew.

    > Mam teraz na dysku 800GB hm.. nazwijmy to danych (zaraz sie ghoscik dojebie),
    > ktore musze przerzucic na dysk w xboxie. Mam to robic przez wifi?
    I masz pilną potrzebą szybkiego przerzucenia tego do xboxa?
    Specyficzny zawodnik z Ciebie. Ile razy do roku miałeś taką potrzebę?
    Ja mam xboxa od ładnych paru lat a ani razu nie miałe potrzeby kopiować na niego
    kilkaset GB. Bo po co. Kilkadziesiąt gier już na xboxa ściągnełem, często jest to po
    kilka GB sztuka. Spokojnie przez wifi poszło, granie online również.

    > Zdecydowanie najlatwiej puscic to po 1Gbit skrętce.
    1Gbit to przeżytek- 10 Gbit będzie bardziej trendy

    Poważnie podłączasz czasami lapka np skrętka zamiast korzystać z wifi?