  • Data: 2015-11-05 13:00:09
    Temat: Re: Instalacja elektryczna w domu - rady
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > g) moje wifi działa w poziomie bo nie mam zbrojeń - w pionie znacznie
    > gorzej. Bywa że traci zasięg przez jeden strop, choć fakt że z rurkami w
    > podłogowym. Wyszlo na to że w domu z dwiema kondygnacjami muszę
    > zainstalować dwa ap i zastanawiac się czemu tępy Win nie ma opcji
    > automatyzacji przepinania miedzy nimi.

    Polecam się zainteresować. Mam ten sam problem parteru i piętra (i
    Windowsa), i bardzo mi się to rozwiązanie spodobało. Czytałem już
    wcześniej o opcji na jedną sieć z wieloma AP, ale to wymagało
    specjalistycznego sprzętu i mega drogiego kontrolera sieciowego. A tu
    mamy software'ową wersję za free :)
    Do tego APki w cenach do przełknięcia, bo z tego co patrzyłem zwykłe AP
    w standardzie N są po +/- 250 zł, więc jeszcze można przeżyć.
    https://www.ubnt.com/unifi/unifi-ap/
    http://www.mikrotik.biz.pl/unifi-enterprise-wifi-sys
    tem

    > To prawda i każdemu polecam wifi zamiast kabli. Nalezy byc jednak
    > świadomym ograniczeń i to również w przypadku przeciętnego usera.

    Cieszę się, że są tutaj jeszcze jakieś rozsądne głosy i ludzie, którzy
    nie próbują wszystkim wmówić, że są debilami, bo potrzebują coś więcej
    niż wifi do poklikania po facebooku...

    Pzdr
    --
    /__/_* /