  • Data: 2017-05-05 03:04:16
    Temat: Re: Instalacja odgromowa Uziomy
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.05.2017 23:26, Maniek4 wrote:

    > Kiki, ja sie pytam nie czemu akurat przez fundament, tylko w ogole po co
    > go robic?
    > Pytam ktorys raz z kolei i widze same takie jakie napisales. Pytanie
    > jest, co konkretnie tam podlaczasz?

    Szynę GSW tam podłączam. Nie rozumiem pytania? Jeżeli uziemienie jest w
    przyłączu i rozdział PEN też w przyłączu to PE należy uziemiać TAKŻE
    lokalnie ile razy się da. Czym bliżej ten uziom jest przy GSW tym
    lepiej. Jak nie ma fundamentowego to można wbić kilka szpilek wiercąc w
    chudziaku ale też blisko GSW. Ale fundamentowy da lepsze parametry,
    niższą rezystancję CZYLI ŁATWIEJSZY PRZEPŁYW PRĄDU DO ZIEMI.