  • Data: 2012-07-17 22:40:09
    Temat: Re: Integra 64 -strowanie timerami (rolety, światło)
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2012-07-17 13:51, Amir pisze:
    > http://tnij.org/sate3-integra
    >
    > a przy takim zestawieniu powinno być wporządku?
    > na wyjściu iloczyn logiczn mam zaznaczone od 17tego wyjścia do 22 wyjścia

    iloczyn czyli wyjście załączy się gdy wszystkie wyjścia sterujące będą
    aktywne- czyli nigdy bo 21 nigdy się przez to nie aktywuje
    Teraz nie mam czasu się nad tym zastanowić ale powyższe na pewno nie
    zadziała

    -------------

    MIałeś rację :)
    zaznaczylem na 21 wyjsciu aby wyzwalal wyjscie 19 i 22

    i stworzylem kolejne wyjscie jako iloczyn
    logiczny wyjscu na wysciu 23 oraz na 24 wyjscie
    jako wskaznik czuwania
    i wskazalem 18 wyjscie dla zamkniecia rolety i oraz dla iloczynu wskaźnik
    czuwania wyjscie 24

    i wygląda ze zadziałało mi, ale jeszcze w wolnej chwili potwierdzę to

    wczesniej nie moglo dzialac bo wskazywalem timer ktory sie nie wyzwalal oraz
    jak pisales wyjscie 21sze :)

    pozdrawiam