  • Data: 2012-07-18 14:31:23
    Temat: Re: Integra 64 -strowanie timerami (rolety, światło)
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > do takich "kombinacji" dobrze jest narysować sobie algorytm - jak to sobie
    > rozrysujesz i przeniesiesz do programu to łatwiej nad tym zapanować :)

    To fakt, ale dla przeciętnego zjadacza chleba to naprawde nie do przejścia
    integra, cieszy mnie ze coś co wydawało się niewykonalne udało się zrobic :)
    i pomału zmieniam zdanie co do tej centralki.
    Brakowało mi jeszce opomiarowań temperatur, ale widzę, ze w nowym
    manipulatorze
    już jest to możliwe, i nawet mają do tego jakieś czujniki.
    pozdrawiam
    AT